Meest gestelde vragen België
Bestellen en betalen
- Direct leverbaar? Hoe snel wordt mijn bestelling verstuurd?
- Wat zijn de verzendkosten en wanneer wordt het bezorgd?
- Vergoedt mijn zorgverzekering de artikelen van Mooihoofd?
- Kan ik jullie artikelen in een winkel kopen?
- Is het veilig om via internet aan Mooihoofd te betalen?
- Als ik het bestelde artikel wil retourneren kan dat dan?
- Kan ik Mooihoofd telefonisch bereiken?
- Verzendt Mooihoofd mijn bestelling buiten Nederland?
- Geeft Mooihoofd garantie op artikelen uit de collectie?
- Het artikel dat ik wil, vind ik niet (meer) in de winkel terug.
- Ik kan niet inloggen op de site
Direct leverbaar? Hoe snel wordt mijn bestelling verstuurd?
We hebben alle artikelen op voorraad en versturen op werkdagen binnen 24 uur, zelfs nog dezelfde werkdag wanneer je vóór 15.00 bestelt én betaalt. Bestellingen ontvangen ná 15.00u worden de eerstvolgende werkdag verstuurd. Let op; wanneer je via een bankoverschrijving betaalt, vertraagt dit de verzending met 5-7 werkdagen. Bancontact, Paypal en Visa/Mastercard zijn het snelst.
Wat zijn de verzendkosten en wanneer wordt het bezorgd?
Bestellingen vanaf € 65,- worden gratis verzonden. Voor informatie over de verzendkosten klik je hier
Vergoedt mijn zorgverzekering of ziekenfonds de artikelen van Mooihoofd?
Een aantal verzekeraars en mutualiteiten vergoedt (een deel van) de hoofdbedekking die je bij Mooihoofd koopt. De bedragen kunnen per organisatie verschillen en er zijn ook hospitalisatie en andere aanvullende verzekeringen die een vergoeding uitkeren. Het is altijd zinvol om vergoeding na te vragen of te checken in je polis. Dan weet je waar je aan toe bent. Zelfs als je geen vergoeding krijgt volgens de polis blijft het zinvol je factuur bij je verzekeraar te declareren. Hoewel ze het dan niet verplicht zijn, volgt soms toch een vergoeding. Gewoon proberen dus!
Kan ik jullie artikelen in een winkel kopen?
Je kunt bij “verkooppunten” kijken welke winkels er bij jou in de buurt zijn. Houd er wel rekening dat deze winkels slechts een deel van onze collectie verkopen. Het kan zijn dat zij niet op voorraad hebben wat je op de site hebt gezien. Wij adviseren een verkooppunt eerst te bellen om te checken of ze het artikel dat je zoekt op voorraad hebben.
Is het veilig om via internet aan Mooihoofd te betalen?
Alle geboden betaalmethodes worden afgehandeld via onze partner Multisafepay. Zij zorgen ervoor dat de betaalpagina’s op onze site beveiligd zijn. Dit kun je ook zien aan het “slotje” rechts van de browserbalk, bovenaan de pagina. Multisafepay beschermt alle transacties optimaal en geeft betaalgegevens niet door aan Mooihoofd. Voor meer informatie www.multisafepay.nl . Indien je problemen ondervindt met de betaling, kun je ook contact met hun klantenservice opnemen via telefoonnummer +31 20 8500500
Hoe kan ik een besteld artikel retourneren of ruilen?
Wij begrijpen dat je in deze nieuwe situatie iets zoekt waar je je goed bij voelt en dat je eerst uit moet vinden wat het best bij je past en wat je prettig vindt. Blijkt iets je niet te staan, of voldoet het op een andere manier niet aan de verwachtingen, dan kan het artikel altijd geretourneerd worden binnen de bedenktermijn van 30 dagen. Voor een uitgebreide beschrijving van de voorwaarden waar deze retourzending aan moet voldoen verwijzen wij je naar de retourprocedure in “retour zenden”.
Kan ik Mooihoofd telefonisch bereiken?
Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur op telnr. +31 23 888 2885. Mocht je een vraag hebben dan kun je die echter het beste via het contactformulier stellen. Wij zullen je dan vaak al dezelfde (werk)dag per e-mail antwoord geven. Na kantooruren ontvangen vragen worden op de volgende werkdag beantwoord. In de vakantieperiode kan dit enigszins afwijken.
Verzendt Mooihoofd mijn bestelling vanuit Nederland?
Ons magazijn staat in Nederland, vanuit hier wordt je bestelling verstuurd. Kijk bij "bezorgen en verzendkosten". Er wordt wereldwijd verstuurd. De bestelling wordt verstuurd nadat de betaling bij ons ontvangen is.
Geeft Mooihoofd garantie op artikelen uit de collectie?
Je mag ervan uitgaan dat wij kwaliteitsartikelen leveren. Mocht er onverhoopt toch iets met de artikelen aan de hand zijn, dan kun je het beste via het contactformulier contact opnemen. Wij zullen er dan alles aan doen om het probleem voor je op te lossen. Kijk bij garantie voor meer informatie.
Het artikel dat ik wil, vind ik niet (meer) in de winkel terug.
Wanneer een artikel niet (meer) in de winkel zichtbaar is, is het helaas uitverkocht. Wij stemmen onze collectie af op de seizoenen en modetrends, daardoor kan het voorkomen dat een artikel dat je eerder zag, niet meer verkrijgbaar is. De artikelen die het model draagt op de grote achtergrondfoto’s, zijn helaas niet leverbaar wanneer ze niet als artikel in de shop te vinden zijn.
Het lukt me niet om in te loggen op de site.
Inloggen is niet verplicht, je kunt ook een bestelling plaatsen zonder eerst in te loggen.
Je hebt alleen een account nodig om via “mijn account” de status van je bestelling te checken of je gegevens te wijzigen. Wanneer je al eerder via deze nieuwe webwinkel besteld hebt, maar je passwoord vergeten bent, kun je dit via de inlogpagina opnieuw opvragen. Wanneer bij het inloggen geen foutmelding verschijnt, maar je toch niet ingelogd raakt helpt het wanneer je in je browser de geschiedenis verwijdert. In Internet Explorer gaat dat als volgt: Kies in het menu Extra > Internetopties. Op het tabblad "algemeen" onder "Browsegeschiedenis" kiezen voor "verwijderen..." Op dit tabblad aanvinken "Tijdelijke Internetbestanden", "Cookies" en "Geschiedenis" en daarna "verwijderen". Dit opschonen kan een aantal seconden duren.
Als je daarna Internet Explorer afsluit en weer opstart is het probleem veelal verholpen.